.

[הורים לבני נוער בגילאים 18-13? 
כך תפתחו להם דלת ועניין למקצועות העתיד!
]

סוף-סוף! הכרה שלימודי מדעי המחשב חשובים לילדים שלנו!
התהליך יוטמע רק עוד כמה שנים, כי כבר עכשיו ישנו מחסור גדול במורים למקצוע זה, ויקח זמן עד שיוכשרו מספיק מורים לתוכנית בהיקף שכזה.

בינתיים, בני נוער בגילאי 18-13 שלא בחרו/יבחרו מדעי המחשב כמקצוע מוגבר לבגרות, מפספסים את הלמידה ופיתוח הכישורים החשובים.

[למה הילד שלך לא לומד מדעי המחשב לבגרות?]

ופה אני חייבת לספר לכם סיפור. שאלתי את הבייביסיטרית שלי,  אם בחרה מחשבים כמקצוע מוגבר לבגרות, והיא אמרה שלא, והלוואי, כי היא מפחדת ממחשבים. די הייתי בשוק מהתשובה שלה, כי היא נערה חכמה ונבונה!
ומה שעוד יותר מחרפן אותי, שהיא לא היחידה. ככל שאני חוקרת יותר את התחום באמצעות שיחות עם בני נוער, אני רואה שהתשובה הזו חוזרת על עצמה (בעיקר בקרב בנות), ומטריף אותי שיש להם.ן אנטי לא מבוסס: או שהם לא באמת יודעים מה זה תכנות, או שהייתה להם חווייה כל כך שלילית בבית הספר, שהם לא רוצים להתקרב לתחום שוב לעולם.

ומעבר לכל זה, עדיין יש אינספור בתי ספר שבהם בכלל אין את האפשרות ללמוד מחשבים לבגרות..

התפקיד שלנו כהורים לחשוף את הילדים של הדור הנוכחי ולעודד אותם ללמוד את התחום, או לפחות לטעום ממנו ולהכיר אותו

[איך אפשר לחשוף את בני הנוער לעולם התכנות?]

בדיוק בשביל בני נוער אלו מתאים הקורס הדיגיטלי שפיתחתי "פיתוח חשיבה תכנותית" שנותן חשיפה מאוד הדרגתית לנושא התכנות, ומתרגל בעיקר את אופן החשיבה הדרוש כדי לתכנת. 
בקורס אנחנו לומדים איך לגשת לבעיית תכנות, איך לפרק אותה לשלבים, איך לנסח את הפתרון שלה, דנים באלטרנטיבות שונות לפתרון, ורק לבסוף מתרגמים את הפתרון לשפת התכנות פייתון, שנלמדת מהבסיס תוך כדי הלמידה.
השפה היא רק כלי ליישום הנלמד, כאשר הדגש הוא על פיתוח מיומנות החשיבה התכנותית.

הקורס מורכב מעשרות דוגמאות שאורכה של כל דוגמה הוא עד 10 דקות, כך שיחידות הלימוד קצרות וניתן לשבת על הקורס גם כאשר הזמן הפנוי הוא מועט, או כאשר ישנם קשיי ריכוז ללמידה ארוכה.

הקורס הוא המפתח לפתיחת הדלת עבור הילד ללימודי תכנות מעמיקים בעתיד

[מה יש בקורס?]

 [1] זרימה של תוכנית

[2] משפטי תנאי
[3] לולאות
[4] לולאות מקוננות
[5] אוספים

כדי שהלימודים יהיו קלילים ושתוכלו ללמוד כשיש אפילו חלון זמן פנוי קטן

כדי שכל דוגמה תכיל רק משהו חדש אחד, ושתוכלו לתרגל וליישם בעצמכם

 

כדי שהלמידה תתחיל מהיסודות הבסיסיים ביותר ולאט לאט תתקדם עם הרמה

 

 

עבור כל דוגמה ישנו ניתוח מעמיק של השאלה, דיון בדרכי פתרון, אסטרטגיית פתרון, השוואה בין פתרונות שונים ופיתוח מיומנות הבחירה בינהם, וכל זה בעברית פשוטה.

כדי שהדגש יהיה על אופן הגישה וניתוח אסטרטגיות שונות לפתרון הבעיה.

לבסוף ישנו תרגום של אסטרטגיית הפתרון הנבחרת לשפת פייתון.
זאת אומרת שעל הדרך גם לומדים פייתון* החל מהבסיס והיסודות.

*חשוב לציין שגם אם תלמדו בתואר שפת תכנות אחרת,
ההבדל בשלב זו הוא כמו ההבדל בין לכתוב באותיות דפוס לאותיות כתב,
רק ברמת התחביר, אבל לא ברמת הלוגיקה

מתחת לכל סרטון פתרון בשפת התכנות, המלמד משהו חדש בשפה,
ישנו גם סיכום טקסטואלי של החומר הנלמד בשפה.

מיד לאחר הרישום ישלחו אליך למייל פרטי הכניסה האישיים לקורס כדי להתחיל ללמוד וליישם מיידית 

[דוגמה מהקורס]

הנה התרגיל הראשון בקורס עם הצגת הפתרון שלו. 
כמובן שרמת התרגילים ומורכבתם עולה, אבל הכל באופן הדרגתי וברור, כדי לתת ללומדים את הנחיתה האוטימיטבית לתחום התכנות.

איך תרגילים מוצגים בקורס

איך אנחנו מציגים את הפתרון ומיישמים את העקרונות

[מה אומרים אלו שלמדו את הקורס?]

דניאל קחזם, בוגר הקורס

היי קרן בוקר טוב,

במהלך החיים תמיד מקבלים מיילים ומין פרסומים כאלה שבתאכל'ס אין אף אחד בצד השני!
אצלך זה היה שונה לגמרי.

מהפעם הראשונה לפני כמה חודשים שביקשתי את הקורס החינמי לשפת C, ובכל קורס שאת מלמדת, תמיד מקבלים ממך את ההבנה שיש מישהו בצד השני שתמיד יהיה שמח לענות ולעזור.

פניתי אליך עם בקשה אישית ולעזרה בקורס "פיתוח חשיבה תכנותית" ולא עברה שעה וכבר קיבלתי מייל חזרה עם פתרון שיבוא לקראתי כי באמת אכפת ממי שמאחורי המקלדת.

אני יכול להגיד בלב שלם שהקורס הזה שינה לי את דרך החשיבה וגישה לפתרון בעיות בתכנות ואחרי הבנה של הקורס הזה הצלחתי לעבור קורס אינטנסיבי ב"תכנות מונחה עצמים ב python " בציון 90, ואין לי ספק שהקורס הזה ילווה אותי לכל הקורסים במהלך התואר.

הלוואי ובמהלך התואר כל המורים שלי יהיו עם אכפתיות כמו שלך.
תודה על כל העזרה!

ליפז שטרן, בוגר הקורס, BI Developer at Britannica Knowledge Systems

הקורס של קרן אכן מלמד תכנות אבל הרבה יותר מזה.
קרן מביאה איתה את היכולת לקחת בעיה ופרק אותה לחתיכות קטנות, ולפתור אותה שלב אחר שלב.

בתור מי שמתמודד מול מטלות מורכבות בעבודה על בסיס יום -יומי אני יכול לומר שהקורס שינה את הדרך שבה אני חושב ושיפר משמעותית את התפוקה שלי.

זה כלי סופר חשוב להצלחה בלימודים, ראיונות עבודה וכן גם בעבודה עצמה.

נועה, בוגרת הקורס

קוראים לי נועה ואני מגיעה מאזור הצפון, ממש לאחרונה התחלתי ללמוד במכינה לתחום התוכנה. המכינה הולכת לי ממש סבבה ביחס לחבריי, כי במקרה לפני שהתחלתי אותה, נתקלתי בפרסום לקורס של קרן "פיצוח חשיבה תכנותית".

לפני שהגעתי לקורס "פיצוח חשיבה תכנותית" לא היה לי מושג בתחום התוכנה ובטח שלא על חשיבה תכנותית, והתלבטתי אם להירשם אליו לפני לימודי המכינה או לחכות ללימודים עצמם. והחלטתי לנסות את הקורס בתור היכרות ראשונית שלי עם תחום התוכנה והבנתי מהר מאוד שזאת הייתה ההחלטה הכי נכונה ויעילה שיכולתי לעשות!

עבודה על חשיבה תכנותית בנפרד מלימודי התכנות עזרה לי ליעילות הלמידה בכיתה בכך שהיא אפשרה לי להתרכז בכל כך הרבה ניואנסים שלא יכולתי לשים אליהם לב אילולא הקורס.

עכשיו כשאני לאחר הקורס של קרן, שהוא יחסית קצר וממוקד, ומכיל בדיוק את הצעדים שצריך בשביל לבסס התחלה יציבה, החששות שלי נמוגו לחלוטין! אם פעם פחדתי לכתוב קוד, היום אני כבר לא מפחדת!

מעבר לחשיבה התכנותית המדהימה שהקורס הזה מקנה, הגעתי למצב שבו אני לא מפחדת מהמקלדת או לטעות בקוד, כי קרן שמה דגש רציני על הטמעת החומר.

במהלך לימודי המכינה , ראיתי איך אני משתמשת בפרקטיקה המסודרת והיעילה להפליא שקרן לימדה תוך פתירת התרגילים.

לאחר הבנת הפרקטיקה תרגיל מפחיד ומאיים נעשה פשוט מסודר ואפילו מהנה .

אני יודעת שהקורס הזה ישפיע על לימודי ההמשך שלי, כי הראש שלי פתוח לחלוטין ללמידה! לפני הקורס הראש שלי היה סגור מפחד ומחוסר היכרות עם הכלי הבסיסי הזה שנקרא חשיבה תכנותית, כי לצערי פעמים רבות מדלגים על הניואנסים שקרן יודעת לשים עליהם דגש .

אני ממליצה מכל הלב לכל מי שמתחיל בתחום, שואף לייעל עד כמה שניתן את הפתרונות שלו ובאופן כללי רציני בתחום התוכנה לקחת את הקורס של קרן כי הוא יעוף על זה בענק!

ומאחר ואני לומדת את המכינה עם עוד חברים, ששונים ממני באופן שבו הם לומדים, חשוב לי לציין שהקורס מתאים לכל סוגי האנשים: המהירים יותר, האיטיים יותר, אלו שצריכים עוד הסברים ועוד הבהרות, למתקדמים שרוצים בונוסים ודברים מעבר-

לכולם הקורס הזה נותן מענה בגלל האופן שבו הוא מחולק ומאורגן. לכולם אני בטוחה שיהיה רווח עצום מהלמידה .

ומשהו באמת מהלב- ההיכרות עם מורה כמו קרן תאיר לכם את המקצוע באור שונה לגמרי ממה שראיתם אותו עד כה .

היא תעזור , תייעץ ,תשלח חומרים , תתמוך ותעשה עוד כל כך הרבה מעבר לקורס חשיבה תכנותית שזו לי הייתה העסקה הכי טובה שיכולתי לעשות!

[מפתחת ומנחת התוכנית]

 

[קרן כליף] - מומחית להוראת {התכנות;}, בעלת מעל 15 שנות ניסיון בהוראת התכנות לסטודנטים והכשרת אלפי בוגרים.

מפתחת התוכן והפרזנטורית של התוכנית הדיגיטלית של משרד החינוך לבגרות במדעי המחשב.
חברת סגל במכללת אפקה, בעלת 10 תעודות הצטיינות בהוראה, מהעשור האחרון.. :)

מנחה סדנאות למרצים ומאמנת מרצים למדעים מדוייקים תחת היחידות לקידום איכות ההוראה במוסדות האקדמיים השונים.

מפתחת שיטת קרן כליף להוראת התכנות, המאפשרת לכל לומד לחזור על החומר בזמנו הנוח, ומנגישה את כל הידע באופן בהיר ומסודר.

[נשמע מעניין ורלוונטי?]

המחיר המלא של הקורס הוא 347 ש"ח.
עכשיו, לתקופת אחרי החגים,
וגם בגלל שחשוב לי להפיץ את הבשורה
שיש דבר כזה "תכנות בקלות"
החלטתי להעניק הטבה מיוחדת,
ל- 100 נרשמים נוספים!

מהרו וממשו עכשיו
את ההטבה של 20% הנחה,
עם ערך אמיתי וישים,
שלא ניתן למצוא בשום מקום.
המחיר ל- 100 נרשמים נוספים
הוא 278 ש"ח בלבד.
(אם עברת לרכישה וראית את המחיר הרגיל,
כנראה שההטבה הסתיימה,
אך עדיין מאד כדאי לך להשקיע ולרכוש את הקורס)

 

הנה 4 השלבים לבניית יסודות תכנות יציבים:

1] למלא את הפרטים שלך בטופס ולעבור לעמוד התשלום המאובטח

2] לשלם 278 ש"ח בלבד (מחיר זמין ונגיש כדי שכמה שיותר צעירים יוכלו להכנס לעולם התכנות בלי היסוס)

3] לאחר ביצוע התשלום יישלח אליך למייל קישור לגישה לאתר הקורס (ניתן להוסיף גם ליווי בוואטסאפ)

4] זהו! נשאר רק להתחיל לבנות את היסודות וליהנות מתחום התכנות!

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.